-
« Надання послуг pro bono
Надання компанією кваліфікованих послуг на безоплатній основі (pro bono) - показник її бізнес-культури та успіху.
Співробітники Вашої компанії також можуть приєднатися до підтримки соціально значущих проектів.
Для того, щоб отримати інформацію про форми партнерства, надішліть запит до нашого менеджера з фандрейзингу info@everychild.org.ua або зателефонуйте: +38 044 457 29 10; 457 29 11
Партнерство з PROVID
Агентство PROVID працює на українському ринку з 1994 року і є першим агентством повного циклу в Україні. Входить в топ-десять лідерів рекламного ринку за підсумками 206-2007 років згідно рейтингу Всеукраїнської рекламної коаліції. Багаторазовий призер міжнародних фестивалів, таких як Golden Hammer, КМФР, ММФР та багатьох інших.
Агентство розробило для «Кожній дитині» креативну ідею та матеріали кампанії «Хочу познайомитися..», спрямовану на профілактику відмов від немовлят.Ринкова вартість наданих безкоштовно послуг складає $ 100 000.
Кампанія «Хочу познайомитися...»
В 2008 році ми почали спільну роботу над складною тематикою попередження відмов від немовлят.За цей час PROVID створив неповторні креативні ідеї для зовнішньої реклами та двох рекламних роликів, які були успішно реалізовані.
В результаті кампанії про служби раннього втручання та центри матері та дитини, які дозволяють мамам, що опинилися в складних життєвих обставинах, виховувати своїх дітей та не віддавати їх до інтернатів вп'ятеро більше людей, за результатами лише телефонних звернень за два місяці кампанії було надано 400 кваліфікованих соціальних послуг.
Володимир Кузьмінський, директор ПБО «Кожній дитині» в Україні:
«Повне взаєморозуміння на всіх етапах - ось головна складова нашої співпраці з агентством PROVID. Завдяки цьому удалося створити рекламу, яка не залякує, не соромить, не виховує, не волає, а діє. Вже після першого етапу реалізації кампанії можна з упевненістю сказати, що ми на вірному шляху. Після того, як в нашій комунікації ми показали можливість і реальність вирішення особистої проблеми дівчини, соціальні працівники центрів отримують всю більшу кількість дзвінків і звернень від клієнтів. На наш погляд - це і є ефективний креатив».Роберт Лові, виконавчий креативний директор PROVID:
«Цей проект Агентство реалізовує pro bono. Це практика всіх європейських агентств. І я радий, що PROVID підтримує її в Україні. Враховуючи дуже скромний бюджет ролика - його режисерами виступили я і Кирило Чичкан. Дружня нам продакшн компанія Radioactive надала безкоштовно практично всю техніку. Агентство довело, що реалізувати проекти з низьким бюджетом якісно можливо, якщо підходити до них креативно і всім разом, з командою і партнерами».