-
« Моніторинг ЗМІ24/04/09
Джерело: Кожній дитині в Україні
Соціальна реклама проти відмов від немовлят отримала престижні нагородиУкраїнську кампанію із профілактики відмов від немовлят відзначили на міжнародному фестивалі реклами нагородами одразу у двох номінаціях.
Соціально-інформаційну кампанію «Хочу познайомитися...», яку проводило Представництво благодійної організації «Кожній дитині» в Україні спільно із Київським обласним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, відзначили нагородами у двох номінаціях на міжнародному фестивалі реклами «Білий квадрат», який відбувся 16-18 квітня в Мінську, Білорусь.
Відеоробота та серія плакатів, листівок, бордів була розроблена креативним агентством «PROVID».
Відеоробота «Вагітний чоловік», озвучена співаком L Кравчуком, посіла друге місце серед відео роликів соціальної реклами, а принт «Оголошення» - зайняв третє місце серед друкованої реклами. Відео та друкована продукція були складовими частинами довгострокової комунікаційної кампанії, яка проводилася в м. Києві та Київській області в серпні - грудні 2008 року.
На першому етапі проекту на стандартних і нестандартних носіях розміщувалися оголошення: «Хочу познайомитися з вагітною дівчиною, без житла, роботи, підтримки, з проблемами».
На другому етапі - відбувалася трансляція ролику «Вагітний чоловік», який передавав глибоке розуміння і залучення співробітників соціальних служб в складну ситуацію дівчат. Оскільки співробітники центрів сприймають проблеми дівчат, як свої власні і готові у всьому надавати їм посильну допомогу.
Всього в фестивалі взяли участь понад 750 робіт з 8 країн. Престижні нагороди отримали рекламні роботи в 63 номінаціях 12 конкурсів. На думку журі, українці продемонстрували високий рівень розробки і нові ідеї. Зокрема рекламному агентству вдалося знайти малобюджетні і ефективні рішення в своїх роботах. В цьому зв'язку є багато шансів заявити про себе на європейському та світовому рівнях.