-
« Новини
01/07/09
Соціальній рекламі вдалося "перекричати" комерційну
Переможець 10-го Київського міжнародного фестивалю реклами в номінації «Рекламні кампанії» соціально-комунікаційний проект «Оголошення», реалізований для ПБО «Кожній дитині» РА PROVID, був по високо оцінений міжнародним журі.
В основі проекту - проблема відмови юних мам від своїх новонароджених малюків. Представництво благодійної організації «Кожній дитині» звернулося до агентства PROVID із завданням продемонструвати молодим вагітним жінкам, що вони не самі, їх розуміють і підтримують, варто лише набрати потрібний номер і допомога прийде. Для цього потрібно було зайти на «територію» дівчат цільової аудиторії і протягнути їм руку допомоги, в момент, коли вони шукають вихід із ситуації, що склалася, а саме - переглядаючи оголошення в пошуках роботи і житла.Так був обраний формат оголошення, в якому молоді киянки знайшли «рятівне» повідомлення: «Хочу познайомитися з вагітною дівчиною, без житла, роботи, підтримки ...». Просто і так вчасно.
Кампанія була реалізована в зовнішній рекламі, пресі, Інтернеті і показала більш ніж позитивні результати: кількість звернень в соціальну службу збільшилася на 25%, а динаміка напрямлень дітей раннього віку в інтернати скоротилася вдвічі.
Володимир Кузьмінський, директор Представництва «Кожній дитині» в Україні:
«Особливістю рекламної кампанії «Оголошення», спрямованої на профілактику відмов від дітей, на нашу думку, стало те, що їй вдалося-таки «перекричати»комерційну рекламу. Проблема відмов від дітей вийшла з тіні, про неї почали замислюватися, її активно почали обговорювати ті, хто раніше цього не робив. Приємно, що журі Київського міжнародного фестивалю реклами оцінило наші зусилля «золотом» в номінації.Ми часто чуємо, що креативна робота створюється заради творчості чи для успішного участі у фестивалях. У нашому випадку, елегантне і свіже рішення, запропоноване PROVID, дозволило суттєво вплинути на зниження динаміки надходження дітей в дитячі будинки Київської області. А за вказаними в рекламних оголошеннях телефонами в соціальні служби, які допомагають жінкам у скрутній ситуації не впасти у відчай і залишити дитину, звернулося в п'ять разів більше людей, ніж минулого року».
Олександр Горлов, член правління Всеукраїнської рекламної коаліції, куратор Біржі Соціальної Реклами:
«Кампанія "Об'ява" була виконана в рамках роботи Біржі Соціальної Реклами. Головна мета БСР - підвищити рівень соціальної реклами в Україні. Золото міжнародного фестивалю реклами підтверджує професійне зростання і новий етап у становленні некомерційної реклами в Україні».