• ПОШУК
eng 
  • « Новини

    01/07/09

    Соціальній рекламі вдалося "перекричати" комерційну

     

    AnnouncementПереможець 10-го Київського міжнародного фестивалю реклами в номінації «Рекламні кампанії» соціально-комунікаційний проект «Оголошення», реалізований для ПБО «Кожній дитині» РА PROVID, був по високо оцінений міжнародним журі.

    В основі проекту - проблема відмови юних мам від своїх новонароджених малюків. Представництво благодійної організації «Кожній дитині» звернулося до агентства PROVID із завданням продемонструвати молодим вагітним жінкам, що вони не самі, їх розуміють і підтримують, варто лише набрати потрібний номер і допомога прийде. Для цього потрібно було зайти на «територію» дівчат цільової аудиторії і протягнути їм руку допомоги, в момент, коли вони шукають вихід із ситуації, що склалася, а саме - переглядаючи оголошення в пошуках роботи і житла.

     

    Так був обраний формат оголошення, в якому молоді киянки знайшли «рятівне» повідомлення: «Хочу познайомитися з вагітною дівчиною, без житла, роботи, підтримки ...». Просто і так вчасно.

    Кампанія була реалізована в зовнішній рекламі, пресі, Інтернеті і показала більш ніж позитивні результати: кількість звернень в соціальну службу збільшилася на 25%, а динаміка напрямлень дітей раннього віку в інтернати скоротилася вдвічі.

    Володимир Кузьмінський, директор Представництва «Кожній дитині» в Україні:

    «Особливістю рекламної кампанії «Оголошення», спрямованої на профілактику відмов від дітей, на нашу думку, стало те, що їй вдалося-таки «перекричати»комерційну рекламу. Проблема відмов від дітей вийшла з тіні, про неї почали замислюватися, її активно почали обговорювати ті, хто раніше цього не робив. Приємно, що журі Київського міжнародного фестивалю реклами оцінило наші зусилля «золотом» в номінації.

     

    Ми часто чуємо, що креативна робота створюється заради творчості чи для успішного участі у фестивалях. У нашому випадку, елегантне і свіже рішення, запропоноване PROVID, дозволило суттєво вплинути на зниження динаміки надходження дітей в дитячі будинки Київської області. А за вказаними в рекламних оголошеннях телефонами в соціальні служби, які допомагають жінкам у скрутній ситуації не впасти у відчай і залишити дитину, звернулося в п'ять разів більше людей, ніж минулого року».

    Олександр Горлов, член правління Всеукраїнської рекламної коаліції, куратор Біржі Соціальної Реклами:

    «Кампанія "Об'ява" була виконана в рамках роботи Біржі Соціальної Реклами. Головна мета БСР - підвищити рівень соціальної реклами в Україні. Золото міжнародного фестивалю реклами підтверджує професійне зростання і новий етап у становленні некомерційної реклами в Україні».

     

    повернутися до списку новин

  • Календар
    Лютий/ 2023
    12345
    678910
    1112131415
    1617181920
    2122232425
    2627282930
    31
    Нові проекти

     

    banner_text

    Ми в Інтернет

     

     

    Facebook

    Twitter
      P4EC в Twitter twitter
    • Про нас
    • Що ми робимо
    • Бібліотека
    • Підтримайте нас
    • Новини
    • Фотогалерея
    • Конференція 2011
    • |
    • Місія
    • |
    • Стратегія
    • |
    • Для кого ми працюємо
    • |
    • Співробітники
    • |
    • Контакти
    • Зберігаємо родини
    • |
    • Даруємо дитинство
    • |
    • Зігріваємо теплом
    • |
    • Змінюємо бачення
    • |
    • Реалізовані проекти
    • Права дітей
    • |
    • Публікації
    • |
    • Дослідження
    • |
    • Кампанії
    • |
    • Відеоматеріали
    • Благодійність
    • |
    • Партнерства
    • |
    • Нас підтримали
    • |
    • Bи допомогли
    • |
    • Акції та події
    • Прес-релізи
    • |
    • Преса про нас
    • |
    • Моніторинг ЗМІ
    • |
    • Фотовиставка "Кожній дитині"
    • |
    • Життєві історії
    Тел. +38 050 330-51-79
    Партнерство "Кожній дитині" в Україні
    04212, м. Київ, а/с 142
    Розробка сайту: VIP Design
    © 2004-2023 Партнерство "Кожній дитині" в Україні