-
« Новини
14/12/09
Cоціальна рекламна кампанія з профілактики відмов від немовлят «Хочу познайомитися...» отримала престижні нагороди
Соціальна рекламна кампанія з профілактики відмов від немовлят «Хочу познайомитися...» завоювала срібло на міжнародному конкурсі ефективності Effie Awards Ukraine - першому міжнародному конкурсі в Україні, який оцінює не лише креативні знахідки, але і ефективність витрат рекламодавців на рекламу.
Кампанія, яка була розроблена PROVID для ПБО «Кожній дитині» в Україні в рамках проекту «Попередження розмущення дітей раннього віку в інтернатні заклади», що фінансувався Всесвітнім дитячим фондом (World Childhood Foundation) отримала єдину нагороду конкурсу в категорії «Суспільні інтереси».
Оксана Швед, менеджер з комунікацій ПБО «Кожній дитині» в Україні:
«Премія Effie демонструє вершину ефективності реклами і менеджменту. Вона відзначає проекти, які отримали видатні результати в досягненні цілей. Ця престижна нагорода ставить своєрідну крапку в популярній дискусії про ефективність соціальної реклами. На нашу думку, кампанія «Хочу познайомитися...» завдяки яскравому креативному рішенню, партнерству в його реалізації, продемонструвала результати, які перевищили всі наші сподівання, демонструючи різкий спад кількості дітей, яких залишали в пологових будинках або направляли в будинки дитини.
Щиро вітаємо з цією перемогою нашого партнера - агентство PROVID, яке другий рік поспіль завойовує звання найефективнішого агентства року за результатами Effie Awards Ukraine».
Кампанія «Хочу познайомитися...» також була відзначена одразу в кількох номінаціях IV-го Національного фестивалю соціальної реклами, який проходив цього року в Будинку кіно під гаслом «Тільки серце бачить все».
Співорганізаторами IV НФСР цього року виступили Ліга соціальних працівників України, Державний центр зайнятості Мінсоцполітики України, Спілка рекламістів України, журнал «Маркетинг і реклама». З-поміж 850 робіт у 11 номінаціях ПБО «Кожній дитині» та PROVID вибороли перше місце в номінації «Зовнішня реклама», друге місце в номінації - «Комплексні соціально-комунікаційні проекти».
Характеризуючи рівень фестивалю та представлених робіт, співорганізатор IV НФСР Євгеній Ромат відзначив:
«Чітко визначилися наступні тенденції. По-перше, фахівці відзначили помітне зростання професійного рівня робіт, що безпосередньо пов'язане з увелічесніем кількості рекламних агентств, неурядових організацій та міжнародних фондів, які взяли участь у Фестивалі.
По-друге, НФСР поступово виходить зі сфери, власне, соціальної реклами, поширюючи творчий конкурс на сфери інтегрованих маркетингових комунікацій, соціальну журналістику, Інтернет, добродійність і соціальну відповідальність бізнесу. По-третє, у Фестивалю з'явилися гідний фірмовий стиль (робота Олександра Іванишина) і сайт (дизайн-агентство Notan).
І, нарешті, при всьому цьому Фестиваль зберігає свою унікальну позицію відкритого загальнонаціонального проекту. Все, разом узяте, дозволяє сподіватися на подальший успішний розвиток проекту, на нових партнерів та спонсорів, на нових учасників і відвідувачів експозиції. Тому є всі підстави сказати: "До зустрічі на V НФСР!"