-
« Новини
04/12/09
«Кожній дитині» представило проект соціалізації випускників інтернатних закладів в рамках національного фестивалю соціальних проектів
7 грудня у м. Києві пройшов ІІ Національний фестиваль соціальних проектів, на якому були презентовані понад 50 проектів з усієї України, спрямованих на ефективне розв`язання конкретних соціальних проблем дітей, молоді та сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
Як зазначив під час відкриття Фестивалю міністр у справах сім`ї, молоді та спорту Юрій Павленко, сьогодні соціальний працівник підвищується у своєму статусі, про що свідчить розуміння його місії як державною владою, так і суспільством.
"П`ять років тому це були абстрактні проекти, які робили перші кроки, а сьогодні ми виходимо на системну державну політику", - сказав міністр.
У своєму вступному слові директор Державної соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді Наталя Лук'янова звернула увагу присутніх на те, що організаторами фестивалю було відібрано саме ті соціальні проекти, які вже довели свою ефективність на регіональному рівні та успішно реалізовуються протягом багатьох років.
ПБО «Кожній дитині» вдруге представляє свої проекти на фестивалі. Цього року відвідувачам виставки, журналістам та колегами по соціальній сфері було представлено проект «Створення соціальної служби соціалізації та адаптації дітей, що виходять з інтернатних закладів», який реалізується Представництвом разом із партнерами в м. Переяслав-Хмельницький і м. Тараща Київської області.
Створювані служби реінтеграції та соціалізації випускників інтернатних закладів мають стати мостиком для дитини на шляху до самостійного життя.
Ця підтримка базується на індивідуальних потребах кожного випускника та спрямована на відновлення або формування у дитини навичок життя у суспільстві, поновлення родинних та соціальних зв'язків, здобуття навичок самостійного ведення господарства, планування бюджету, облаштування житла, придбання речей для домашнього вжитку та підготовці до сімейного життя тощо.
Завдання соціального працівника служби спільно з членами команди , які розробляють і реалізують індивідуальний план опіки, допомогти знайти наставника серед оточення випускника або спеціально відібрати, базуючись на його потребах та підготувати її до виконання обов'язків наставника та супроводжувати.




