-
« Новини
04/12/07
Найвища нагорода Фестивалю соціальної реклами - Представництву «Кожній дитині» в Україні
З 30 листопада по 1 грудня 2007 року у Києві проходив третій Національний фестиваль соціальної реклами. За підсумками творчого конкурсу Гран-Прі Національного фестивалю соціальної реклами отримало Представництво благодійної організації «Кожній дитині» в Україні за комплексну рекламну кампанію «Кожній дитині» потрібна родина!». Вона також отримала перше місце у номінації «Соціальні комплексні проекти» і була оголошена “Кращою роботою в номінації”.



Рекламна кампанія була розроблена і впроваджена в рамках проекту Європейського Союзу «Розвиток інтегрованих соціальних служб для вразливих сімей і дітей». Докладніше з перезнтацією кампанії «Кожній дитині» потрібна родина!» можна ознайомитися, завантаживши цей файл (PDF, 1.12 Mb).Національний фестиваль соціальної реклами було започатковано у 2005 році за ініціативи Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державної соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді, Спілки рекламістів України та Українського професійного журналу „Маркетинг і реклама”. Метою проведення Фестивалю є - привернення уваги громадськості до соціально-значущих проблем шляхом залучення до створення соціальної реклами широкого кола професійних рекламістів, художників, дизайнерів, державних, суспільних, приватних інституцій; збільшення кількості та підвищення якості соціальної реклами, пошуку нових творчих ідей та дизайнерських рішень зі створення соціальної реклами.Щорічно, під час проведення Національного фестивалю, із сотень робіт створених регіональними центрами соціальним служб для сім’ї, дітей та молоді, громадськими організаціями, і просто небайдужими людьми, відбираються найкращі для подальшого поширення на теренах України. Тематика конкурсних робіт достатньо різна: від підвищення авторитету української родини до попередження наркоманії та обмеження поширення ВІЛ-інфекції; від формування здорового способу життя до усвідомленої підготовки молодих батьків до виховання дитини тощо.
В рамках цьогорічного Фестивалю було проведено низку заходів: круглі столи, майстер-класи, прес- конференції, презентації кращих зразків соціальної реклами тощо за участю вітчизняних та зарубіжних майстрів і фахівців у сфері реклами. 30 грудня Представництво «Кожній дитині» в Україні взяло участь в роботі круглого столу «Ефективність соціальної реклами: як її виміряти?". Темами виступів круглого столу стали питання розвитку соціальної реклами в Україні, особливості планування соціальної рекламно-інформаційної кампанії та практичного досвіду створення і реалізації рекламно-інформаційних кампаній (на прикладі кампанії «Кожній дитині потрібна родина!»).




